اخبار روزفناوری

Dragon Age: The Veilguard در ویدیوی جدید گیم پلی 22 دقیقه ای با تفسیر BioWare نشان داده شد

Dragon Age: The Veilguard در ویدیوی جدید گیم پلی 22 دقیقه ای با تفسیر BioWare نشان داده شد

Dragon Age: The Veilguard بازی این ماه است که در IGN First و پوشش انحصاری آن امروز با یک ویدیوی گیم پلی 22 دقیقه ای با توضیحاتی از توسعه دهندگان BioWare شروع شد. کارگردان بازی John Epler در مورد فانوس دریایی که در چند دقیقه اول نمایش داده شد صحبت کرد.

فانوس دریایی پایگاه عملیات شماست که خواسته یا ناخواسته از سولاس به ارث برده اید. در Fade واقع شده است. اینجا جایی بود که سولاس توانست برنامه ریزی شورش خود را علیه خدایان الف ها آغاز کند. در حال حاضر، شما و تیمتان آن را اشغال کرده اید و شروع به ساختن آن کرده اید و شروع به شکل دادن به شخصیت شما کرده اید. هر یک از این فضاها به نوعی خود را در اطراف همراهان شما شکل می دهد که در آنجا زندگی می کنند، زیرا آنها اساساً قوس خود را در آن اتاق ها می گذرانند. یکی از کارهای جالب و سرگرم کننده ای که در Dragon Age: The Veilguard انجام داده ایم این است که اگر چراغ های اتاقی را روشن دیدید، آن همراه چیزی برای گفتن دارد. می‌توانید هاردینگ را در آن فضا، نِو را در پشت سرتان و همچنین بلارا را ببینید.

هنگامی که شخصیت بازیکن به سمت ماموریت حرکت کرد، آنها باید از چهارراه عبور می کردند. Epler یک بار دیگر بحث کرد که آنها دقیقاً چه هستند.

چهارراه منطقه‌ای است که وقتی از منطقه‌ای به منطقه می‌روید، زمان زیادی را صرف سفر در آن می‌کنید. همچنین فضایی است که در یک نقطه به عنوان پایگاه اصلی عملیات و محل تمرین سولاس برای شورش او علیه خدایان الف ها عمل کرده است، بنابراین با عبور از آن، قطعاتی از گذشته را پیدا خواهید کرد، کارهایی که سولاس انجام داده بود. قبلاً به شما کمی بینش در مورد سولاس به عنوان یک شخصیت و همچنین در مورد خدایان الف و انگیزه های آنها می دهد.

dragon age the veilguard d8afd8b1 d988db8cd8afdb8cd988db8c d8acd8afdb8cd8af daafdb8cd985 d9bed984db8c 22 d8afd982db8cd982d987 d8a7db8c d8a8d8a7 66d7561188706

همین چند روز پیش، ما گرفت اسکرین شات های جدید و جزئیات جدید از پرسش و پاسخ برنامه نویس. به عنوان یادآوری، بازی در تاریخ 31 اکتبر عرضه می شود و می توانید انتظار پوشش بسیار بیشتری را در ماه سپتامبر داشته باشید. با ما همراه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا